onsdag 11 augusti 2010

Jaha...

Ena massa trevliga filmkvällar! He' gill' vi!

Sett film med Åsa och Mats i söndags, igår och idag, och har sett film med Micke och Robin ii måndags, och med Micke igår. :) Det blir många trevliga och mycket uppskattade tillfällen att slippa vara ensam... Jag funderar hur det ska gå när jag flyttar, då kommer det ju vara jättemycket större, och ensamheten kommer förmodligen att tränga sig på ännu mer än vad den kan göra på 18 kvadrat..

NU har jag sett "Kill Bill" och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om dem. De var ju inte _jättebra_ men det är förmodligen något jag skulle kunna se igen, om det var någon som vill ha sällskap..

Nåja, en sen kväll blev det igår iallafall, jag gick och la mig klockan sex på morgonen, och sov därefter till klockan ett. Det var ganska pyssigt ändå. Jag måste älska min säng! :)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar