fredag 9 juli 2010

Det gick ju jävligt bra..


Inte fan kommer jag upp till Vuollerim i helgen, eftersom att en på jobbet har fått ryggskott, och inte kommer kunna jobba i helgen. Eftersom att jag inte kan (eller, jo, jag KAN, men jag har inte råd) säga nej, så vart jag fast här nere istället för att åka hem till pappa... Helvete!

Jag som sett fram emot denna helg så mycket! Men, det är väl egentligen inget att göra åt. Jag får helt enkelt komma upp när jag har tid. Jag är ju faktiskt ledig två dagar till veckan, så jag kanske åker på en roadtrip iväg på de sälla jaktmarkerna. Vi får se, den som _lever_ får se. :)

Jag funderar på att skippa maten idag, eftersom att jag inte orkar ställa mig och laga mat, men imorgon ska jag grilla har jag bestämt! Fläskfilé ska jag marinera ikväll, så den ska på grillen imorgon. :) Efter att jag har slutat jobba klockan halv fem, visserligen, men morgondagen ska inget få förstöra! :D

För övrigt: Något som man inte ser ofta är min säng bäddad. Och anledningen till att jag tar upp detta nu, är att den faktiskt ÄR bäddad! WOHO! Så om någon vill se en once-in-a-life-time grej, måste komma hit! :D

Jag har även bestämt att hundarna inte ska få ligga i sängen nåmer, det är alldeles för mycket hår i den.. Tog säkert tio minuter att dammsuga av lakanet idag... Inte bra...

Men jag förstår inte hur de INTE ska kunna vara i sängen... :( Det kommer bli så tomt... (Men de kanske får komma upp och mysa någon gång ändå...)


Ser det inte mysigt ut?

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar