tisdag 22 juni 2010

Closing time

Ja, det är ju inte riktigt det nu, men det är den låten som rullar för tillfället. :)

Jag har just varit och vaccinerat Proxy för två år framåt, så nu ska jag bara avmaska henne också.

Igår jobbade jag en delad tur, och imorgon börjar allvaret! Imorgon går jag ut med en TUFF dag, 7-16. Extremt jobbigt... Har tre nätter och tre helger på hela sommaren, väldigt jobbigt det också... Not...

Det går riktigt bra att jobba, och jag trivs bra med både arbetskamrater och de äldre, ett riktigt härligt gäng. :) Jag skulle behövt in till stan en sväng idag, men eftersom att jag inte har någon bil, så kan det gå tämligen dåligt, för jag tänker inte kånka på tio kilo kattsand i fem kilometer.

Nu ska jag fortsätta läsa boken som jag började på där i våras någon gång!!!!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar